Thursday, July 11, 2013

Starting A New Life..

Tentu anda yang singgah di blog ini pernah mendengar tentang produk Catalyst ini. Kalau tak pernah dengar, mari saya perkenalkan produk-produk yang memang superb ni!!!Saya mula berjinak-jinak dengan produk-produk ni selepas melihat perubahan kakak ipar saya. Kulitnya semakin berseri, licin dan putih. Bukan di muka sahaja malah seluruh badan. Jadi, barulah kelihatan stabil cantik luaran mahupun dalaman..=) Kakak ipar saya mula mengambil VCO pada awal pregnant sehinggalah kini anaknya sudah berusia 4 bulan. Sejak lahir lagi, anaknya tidak mengalami masalah kulit menggelupas atau demam kuning malah kulit anaknya licin,putih dan rambut lebat bersinar.. sape yang tidak mahu kulit sebegitu bukan??? Jeles saya.. hehe... Jadi,, kalau mahu tahu lebih lanjut mengenai produk-produk ini bolehlah lihat-lihat entry yang lain ok... Salam perkenalan=))))

No comments:

Post a Comment